4 Haziran 2009 Perşembe

biraz ondan biraz bundan ve kısacası ben :)


Daha doğrularımı götürmeye yetecek kadar yanlış yapmadım bu hayatta, Çünkü onlar benim doğrularımdı.. Çok sıkıştığım yerde boş bıraktım hep soruları.. şimdi bıraktığım boşlukların birindeyim, Yıllar yılı bize öğretilendeyim kısacası.. Kendi doğrularıyla ve kendi doğruları için yaşamaya, güneşe ulaşmaya çalışırken boynunu büken bir goncayım belkide.. Hani derler ya "bir deli taş atmış kuyuya bin akıllı çıkartamamış" diye, işte o deli benim belkide.. Hayır hayır bir kuzuyum sadece..Çoooook uzunmuş ve hiç bitmeyecekmiş gibi görünen uçsuz bucaksız yemyeşil bir yaylada, otların birgün solacağını bilerek, etrafında volta atan kurtların varlığından habersizmişcesine tıka basa karnını doyurup oyunlar oynayan bir kuzucuk.. İnsanların kapılıp gittiği sürü pskolojisinden kurtulmaya çalışan, İçinde yaşadığı fırtınalara ve bildiği ama işine gelmeyen tüm gerçeklere rağmen, sahte bir tebessüm ve aldırmaz bir tavırla gizlenen, herşeye gülüp geçerken hayatı görmezden gelir bir tavırla adeta hayat bir şakaymış ve hayatın anlamı gülmekten ibaretmiş gibi hoplayıp zıplayan koca bir koyun sürüsünün içindeki tek kuzuyum belkide.. Yanlış anlaşılan, anlaşılamayan ve çoğu zamanda anlaşılmak istemeyen. Yaşının verdiği enerjiyle hoplayıp zıplamaktan hiç vazgeçmeyen daha 20'sinde deli bir kuzuyum sadece..

10 yorum:

  1. Bir ara "şimdi bıraktığım boşlukların birindeyim" cümlesinin kelime aralarındaki boşluklarda gizli anlamları deşifre etmen dileğiyle. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Cesaretimi ve kafamı toplayıp ilk blog'umu bu gece yazabildim sonunda.. Zamanla kelime aralarındaki boşluklarda gizli anlamlarıda deşifre edicem kaancım :)

    YanıtlaSil
  4. Merakla bekliyorum sarıcım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok doğru..Doğrularını götürecek kadar yanlış yapmadın henüz.Sıkıştığın durumlarda boş bıraktığın sorular oldukça akıllıca..dönüp tekrar bakman için iyi bir fırsat.
    Ama yine de unutma ki küçük kuzum,her hata inan bana iyi bir tecrübedir,hem de en unutulmaz olanından.

    Sen henüz taze bir goncasın.Goncalar boynunu bükemeyecek kadar tazedir.Goncalar asla boynunu bükmez,daima güneşe doğru uzanır.
    Ama yine de unutma..Hayat; gerçekten uçsuz bucaksız,kendine azimle çekecek kadar yemyeşil bir yayladır...ve daima orada kurtlar vardır..

    Blogun için kutlarım seni.inanılmaz güzel bir yazı olmuş minik kuzum.Seni seviyorum.Yemyeşil yaylalar da özgürce koşmanı dilerim.Ama her zaman oralarda olacak olan kurtlara yine de dikkat

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin safran sarısı kuzucuk..

    Nilyy

    YanıtlaSil
  7. sizi cılgınlar hahahha:)

    YanıtlaSil
  8. Hoşbuldum su çiçeğimm nilyy'm :)

    Çok teşekkür ederimm hepinize.. Ayşebebek'in sayesinde yazmaya başladım, Yaşadığım olayları kendi yorumlarımla anlatmaya çalışıyorumm yine kendimce.. Bende Seni çoook seviyorumm Ayşebebek iyiki varsın :)

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim hoşbuldum :)

    YanıtlaSil